Bielizna sławnej marki Victoria\'s Secret, co o niej wiadomo?

Bielizna sławnej marki Victoria's Secret, co o niej wiadomo?

brak ocen

Bieliznę Victoria's Secret nie tylko się nosi, ale tez się o niej mówi. Niezaprzeczalnym powodem, dla którego tak się dzieje, są rozsławione pokazy mody i najpiękniejsze modelki, które od lat biorą w nich udział. Pomimo tego, że ta słynna marka obchodzi już swoje 40. urodziny, jej popularność absolutnie nie spada. Ceny bielizny potrafią być astronomiczne, a zyski firmy liczone są już w miliardach  dolarów. Niebywały sukces, który zaczął się dość niewinnie. W czym tkwi sekret popularności tej marki?

Nowe starego początki, czyli jak zmieniły się sklepy z bielizną na przestrzeni lat?

Bielizna stanowiła przez wiele lat temat tabu i niekoniecznie kojarzyła się z seksapilem. Młody Roy Raymond pragnął kupić bieliznę na upominek dla swojej żony. Wszedł do butiku, lecz miał olbrzymi problem z wyborem oraz zakupem. W dużej mierze było to spowodowane zakłopotaniem ekspedientek, a sam wybór nie był interesujący. Roy pomyślał więc o stworzeniu butików z bielizną, które będą miejscem, gdzie jednakowo dobrze czuć będą się Panowie i Panie. Sama nazwa marki nawiązuje się do angielskiej królowej Wiktorii. Intencją Raymonda było uświadomienie każdej kobiecie, że bez względu na swój status materialny i społeczny, może posiadać śliczną bieliznę. Wnętrze pierwszego butiku, otworzonego w 1977 roku w miejscowości Stanford, było zaprojektowane na wzór stylu wiktoriańskiego. O komfort Panów zadbano nie tylko przez wystrój, ale i przez kontaktowe ekspedientki. W odróżnieniu od ówczesnych standardów z ochotą tłumaczyły mężczyznom wszystkie zawiłości.

Wielki sukces marki Victoria's Secret, ale bez jej założyciela

Początkowo nic nie wskazywało na fenomenalny tryumf, jaki odniosła marka. Jednak po początkowych sukcesach nadeszły gorsze lata. Być może problemem było skoncentrowanie się na męskiej klienteli, bez dbałości o towar. Damska bielizna powinna spełniać oczekiwania kobiet. Na tym zadaniu skoncentrował się następny właściciel Victoria’s Secret – Leslie Wexner. Przebojowy biznesmen nabył firmę w 1982 roku za jedynie milion dolarów. Zmiana polityki okazała się być prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Niestety Rayowi Raymondowi dalej się nie układało, ogłosił krach kolejnej firmy, rozpadła się jego rodzina. Ostatecznie, w 1993 roku popełnił samobójstwo.

Pokazy mody Victoria's Secret wciąż wywołują wielkie emocje

Właściciel Victoria’s Secret postawił na bardziej kobiecy wystrój sklepów. Jednakże kluczem do sukcesu okazały się popularne modelki noszące bieliznę marki. Gwiazdy przyniosły Victoria’s Secret ogromny rozgłos i wielki sukces. Podtrzymywany jest on dzięki corocznym pokazom kolekcji. „Victoria’s Secret Fashion Show” pierwszy raz zorganizowany został w 1995 roku. 4 lata później pokaz został wyemitowany na żywo w telewizji i wyświetlony na Times Square w Nowym Jorku. W ten sposób seksowna bielizna na stałe zagościła w świecie mody.

Wygląda na to, że nowy właściciel firmy Leslie Wexner dobrze wiedział, co robi. Nie chodziło już tylko o sprzedaż biustonoszy czy majtek, ale o coś znacznie więcej. O pokazaniu całemu światu czym jest seksowna bielizna i jak się ją nosi. A sposób, w jaki to zorganizował, okazał się niewątpliwie skuteczny. Butiki marki Victoria's Secret otwierają się na całym świecie i każda kobieta pragnie mieć tę sławną bieliznę. I taka to historia, od małego butiku z onieśmielonymi ekspedientkami do imponujących wyników oglądalności pokazów mody i kolosalnymi zyskami.

Tagi
Artykuły użytkownika
Dodaj komentarz
Komentarze
Emanuela Bąk

Moim zdaniem bielizna tej marki jest wykonywana ze słabej jakości materiałów.

  • 0
  • 0
Podobne artykuły
Zasady wyboru eleganckiego zegarka
Komentarzy:0
brak ocen
Jak dobrać makijaż do urody?
Komentarzy:0
brak ocen